Ny dag i paradiset!

Japp då har de gått några dagar till här i FTB!
Och jag har varit med om massor, igår var jag på snorklingsutflykt hur häftigt som helst och verkligen en dröm som gick i uppfyllelse! kan ju inte klaga på temperaturen i vattnet heller, 27 grader inte så pjåkigt! :) Därefter fick jag gå upp till Nausica som är vårt blue village hotell och där även vårt kontor är, för där skulle jag ha kontorstid med min buddy Alex, där gick vi igenom grunderna inom transfer och bluenet får mer info om allt annat någon annan dag hoppas jag!! Mycket att ta in men de är väldigt kul iaf.

Idag har jag varit i huvudstaden Nicosia, kollat runt på olika katedraler som finns på den turkiska sida och sedan en del som finns på den grekiska, staden är nämligen delad i två länder! Så fick gå igenom en checkpoint med pass för att få komma in, lite småspännande faktiskt! :) Den här utflykten tog hela dagen så när jag kom hem så åt jag lite och sen tog jag mig ut på en promenad för att se om jag kunde hitta till några utav våra hotell men vände ganska snabbt när jag märkte att de var alldeles för långt att gå i den här värmen. Så gick hem för att skypea med mamma och pappa, och nu äntilgen kunde jag både höra och se dom :P Skönt att få prata av sig lite!

Nu blir de sängen som gäller och kanske en film på de! Upp tidigt imon för då¨är de dags för en utflykt till, den här gången blir de roadtrip i staden, så papper och penna för kan tänka mig att pennan glöder imon! ;) Sen på kvällen blir de flygplats, intressant att se hur de är uppdelat! :)

Så vi hörs snart!! Puss óch kram från paradiset !

Fig Tree Bay- Cypern

Hej alla då var de dags igen för mig att försöka mig på det här med att blogga :D
Får väl se hur de går den här gången!

Tänkte blogga lite om mina tankar och funderingar nu när jag äntligen har blivit reseledare!

Som ni kanske förstå på rubriken har jag hamnat på Cypern, kom hit igår så idag har jag bara träffat Alexandra som är min manager, hon berättade om vad jag skulle göra och så sen var vi och åt lunch på en grekisk restaurang, hur gott som helst! Sen fick jag ta mig runt här helt själv för att jag skulle hitta till alla våra hotell och lite så, avslutade med ett långt dopp i havet! De behövdes kan jag säga, för de har varit ca: 32 grader här idag. lite skillnad från hemma! :) Nu sitter jag och väntar på att bli upphämtad av Alexandra igen, dags för kvällsmat med resten utav gänget!

Ha de gott så länge, så hörs vi snart igen!