Lördag

Hej alla vänner!
Lördag igen och tiden går så sjukt fort!
Idag har det varit en helblandad dag, den började bra men sakta men säkert blev den sämre och sämre!
Men tänker inte lägga energi på de mer för jag och Amira har köpt massa godsaker som vi ska smaska på tillsammans med en film!
Men ja igår fick jag ju äntligen guida min växjöbuss till flygplatsen! Sa till dom när jag började att det skulle bli skänt att få prata redig småländska igen och inte hålla på att göra sig till hela tiden. Alla skrattade och tyckte att jag var superhärlig smålänning! När alla hade klivit av bussen kom dom fram och frågade vart jag kom ifrån, Ljungby sa jag ju stolt! Och visst var det väl några som jobbade där, bodde där och kände personer där! Fick även "beröm" för min breda småländska, så ja jag får väl tacka mormor för min småländska hihi :D
Träffade även Emma som jobbar på maxi, alltid trevligt att se folks miner!
Ja denna dagen var ett minne för livet, kan jag ju säga!
Imorgon ska jag har utflykt, så lite sovmorgon och sedan en ganska slapp dag! Halvledig så blir nog poolbaren när man är klar!

Ha det gott alla!!
Pusss&Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0