Måndag

Jaha då har man klarat av 2 månader härnere inte illa!! Trodde jag faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig! Var ett tag sen jag skrev men har inte hänt mycket mer än vanligt, träffade ceder i lördags va ute med alla guiderna och åt middag och sen blev det utgång på de! Träffade även Moa och Maja här i Napa! Vilken chock att få se dom hhaaha...
Söndags var ag ledig, låg vid poolbaren och sedan tvättade jag även en hel del, alltid lika roligt haha.
Idag har det varit flygplats och så blir det även ikväll, en liten premiär ikväll med. Ska åka med Örebrosbussen och inte nyköping få se om det blir bättre eller sämre! :)
Så får vi se om Ceder stannar här eller inte! Hade vatt kul om han stannade men de är hans val!
Dags för lite kvällsmat nu!

Hade!


Tänker på dig mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0