Måndag

Min date inatt, var vfäldigt tyst , inte ett enda samtal från dess sida, trodde att den skulle ringa stup i ett bara för att det var söndag, men gästerna var nog ganska snälla mot mig hahha :D
Flygplats idag, åkte halv 10 och nu är jag hemma fram till kl 18,00, sen blir de flygplats igen!
Men man blir allt lite arg på busschaffisarna när man ber dom att skjutsa en tillbaka till mitt hotell, men dom bara skakar på huvudet och säger att de blir omväg för dom! Elakt av dom, istället får man ta en taxi för att hinna njuta av sin siesta lite.
Lugn dag på flygplatsen iallafall, och nu när jag kom hem, fick jag skypa med farmor och mormor frida. Mycket trevligt, längesen man pratade med dom!
Just nu hoppas jag bara att min huvudvärk ska gå över så att jag kan koncentrera mig på flygplatsen sen.

Ha de gott, så hörs vi snart igen!

Puss&kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0