Onsdag

Heej allesammen!!
Onsdag igen och det är några dagar som har gått sedan jag skrev förra gången!
Har inte hänt jättemycket, var det ju flygplats som började kl 9,15! Hade försening med GBG-flyget så fick stanna kvar till kl 17,00, hemma runt 18,00 och sedan var det iväg till flygplatsen igen 19,15. Så var ganska mycket jobb den dagen men träffade ju Ceder äntligen när jag var där! :) måste bara försöka få någon ledig tid så att jag hinner träffa honom ochså! 
Tisdagvar det välkomstmöte och service! 
Och idag har vi haft service på morgonen och vid kl 13,00 började vår teamdag! Började med att åka till Konnos Bay för att sola och bada, fick även lunch där, sedan var det hem för att duscha och sedan iväg till Pernera för att prova på Yoga! Väldigt mysigt, var på en brygga precis vid havet, så man hörde vågorna slå så bara det var avslappnande! Väldigt roligt att ha testa på de, jag som har varit ganska skeptisk mot de! men det var vädigt avslappnande och även jag klarade av dessa övningarna! Därefter var vi och åt på Diva, mycket gott och trevlig personal ochså avslutade vi kvällen på P&A bakery med en muffins! 
Och nu sitter jag här, ska gå och lägga mig direkt! Halvledig imorgon så blir lite tvätttid och sedan kanske en runda till poolbaren! 

Ha det gott! 

Puss&Kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0