Onsdag

Hej igen alla!
Nu är det onsdag och dagarna springer iväg.
Gårdagen betydde välkomstmöte och service och senare på kvällen var det dags för avskedsmiddag för Majja och Jonas som åker hem på måndag. Åkte till Agia Napa och åt på Christos Tavern! Fisk för min del, blev en seabream med massa citron, hur gott som helst att få äta fisk! Längesen nu kan ju säga!

Idag har de varit service, först hade jag tillsammans med Alexandra H och sen i eftermiddag hade jag själv, äntligen funkar min VISA-maskin igen! Kom en kille från företaget och hjälpte mig, tog en vecka innan dom kunde hjälpa mig lite dåligt! Men nu ska iallafall allt var fixat och jag ska inte behöva betala 280 euro som tur är. Litar på det han sa, så hoppas att det är så.
Hemma ganska tidigt ikväll, så blir en film ikväll och sen ska jag sova, eftersom att jag fortfarnade inte mår bättre. Imorgon är jag ju ledig så blir nog att ligga vid poolen om jag inte mår bättre. Annars tänkte jag snorkla lite, får se vad de blir!

Ha det bra där hemma!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mamsen

tips! ta 1st sodavatten typ scheppers + en pressad lime eller cirton + 1 tsk salt

2011-08-04 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0