Söndag

Hemma igen från utflykten! Skönt de kan man  väl säga, slippa lukta kamel iallafall.
Började ju på markanaden, hittade lite till mig själv, ett par spetsskjorts för 5 euro, en klocka för 10 euro och  namntaggar till väskorna för 2 euro! Billigt och bra på marknanden för en snål smålänning som jag :D
På kamelparken var de inte så mycket folk, idag fick vi även se den gula ormen och väl inne i hagen trampar jag ju självklart i kamelbajs med mina vita serviceskor! Jippie verkligen! Men som tur är har jag nog fått bort det mesta!
Nu väntar jag på att mamma ska ringa på skype! Annars ska ag bara ta det lugnt idag! :)

Ha det gott!
Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: syster:)

älskar dina shorts!

2011-08-15 @ 19:28:39
Postat av: mamsen

håll i byxorna annars finns risken att du blir av med dem!!

2011-08-18 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0