Söndag

Söndag igen och denna veckan är över!!
Denhär veckan har även jag som allaandra i Ljungby festat till de en del!
Igår hade vi födeledagsfest för Alex H, så blev en tur in till Agia Napa men stannade inte så länge eftersom att det var jobb idag 8,30, hade service idag istället för utflykt! Var inte så många som hade bokat, så blev bara en buss och den tog Albin!
På flygplatsen i fredags fick jag en glad överraskning! Kändisögon som man har, kände jag minsann igen en ung man just här på Larnacas flygplats, denna mannen ar ingen mindre än Linus Törnblad, höjdhopparen! Och jag fick bevis att det var han när han visade fram sin biljett! Så det var ju trevligt! Och sen igår träffade jag på Ljungbybor på mitt välkomstmöte igen! Alltid lika förvånad! :)

Men nu är jag tyvärr lite småledsen, eftersom att internet och skype vägra fungera som de ska! Jag som skulle prata med både syrran och huldi!! Usch det är tradigt! :(

Imon kommer ju Ceder iallafall, så blir trevligt med en ljungbybo som ska bosätta sig här nere på cypern! :)

Jaja ha det bäst där hemma, så ska jag försöka fixa detta med internet och skype nu!

Pusss&kraam

Kommentarer
Postat av: Erika

Kändisspanare Johanna varit i farten;-)

Och gissa vem vi var på bio med och såg Bilar 2?

Stefan Holm himself med barn och fru! Då skulle du varit med och spanat:-)

Ha det gott! Är kul att följa dig via bloggen och ta del av allt spännande du är med om. Saknar dig allt! Kram Erika

2011-08-21 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0