Söndag

Söndag igen och en vecka till har gått!
Har haft fullt upp nu dom senaste dagarna, så har inte haft nån tid till att skriva

Men iallafall, fredagen var ju på flygplatsen, bytte med Louise så att jag fick åka hem med sista bussen istället, så väl hemma då var klockan 02,00 så lagom trött var man dagen efter!
Nämde jag inte att jag kanske skulle få se någon känning på flygplatsen, jojomen Johan Eldh med vänner skulle till Agia Napa för att festa till de lite :D Blir alltid lika förvånad när man ser nån som man känner igen!

Lördag var det dags för välkomstmöte som vanligt, första hade jag på Vangelis och inte en enda människa ville komma på mötet, så nu är det nog dags att tänka om på schemat! Andra mötet var det lite fler på ca:15 st och bara svenskar! på kvällen var det dags för hejdåmiddag med hela cypernteamet! Åt på en norsk restaurang och fick 50 % rabatt, det gillar ju Johanna! :) Efter där blev de utgång i Agia Napa men jag och Kati åkte hem ganska tidigt eftersom att vi skulle upp och jobba idag. Idag har jag varit helt ensam på kontoret, Kati va på guideonline och alex hade utflykten. Hade service, men verkligen inte mycket att göra! Sen tillbaka till kontoret för att göra checklistorna och cykla ut med material till 8 av våra hotell. Sen var jag svettig och glad eftersom att jag skulle vara halvledig!
Väl hemma, var det bara att byta om till badkläder och hoppa ner i poolen!! Nu har jag även börjat packa eftersom att jag flyttar på tisdag, hemskt vad mycket grejor man har! Men det ska ju gå bra iallafall! Har bestämt med Frida, Alex och Viktoria att vi ska baka chokladbollar och kanelbullar, för Fridas föräldrar skulle ta med sig pärlsocker! Så det blir terep på guideboendet! :)

Det var allt som hänt denna helgen! Imorgon blir de flygplats! 

Ha de bra!
Puss&kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0