Tisdag

Från att gå från lite deppig till ganska glad, så får man ändå säga att detta jobbet verkligen är upp och ner!
Igår var det en såndär dag när allt var bara deppigt, Ceder åkte hem, flygplatsen var en enda röra och jag hade bara en person i mitt huvud! Men idag har det vänt till lite bättre iallafall. Började med Service och vem hittade jag inte där på hotellet, jo Isa! Skönt att få prata av sig lite om allt möjligt, sen hade jag gott om tid för min likvidering, så började räkna alla mina utflyktspengar och kreditkvitton och allt stämde, himla skönt för en gångs skull. Därefter kom pengarkvinnorna, vi gick igenom allt och tillslut sa hon bara "Oh my god!", fattade inget alls, så trodde ju självklart att det hade blivit något fel. Men icke, jag hade ju bara glömt att kolla totalsumman av allt som jag hade sålt och det visade sig vara nästan 5000 euro på två veckor! Så jag fick en guldstjärna och även två nya block för att jag säljer så bra! Nu tror alla att jag kommer bli "Best seller of the month", så vi får väl se!:)
Oj blev lite skryt men det är sånt man behöver här om dagarna! Sen har vi även hemligheter här på ön, kan ge er en ledtråd: dagarna och dagarna och dagarna! Gissa de ni om ni kan :D 

Nä nu väntar jag på att få äntligen prata med Jossan efter alla dessa veckorna! 
Hörs snart igen! 
Puss och Kraam
  
Mina finfina flickor från Service & Co

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0