Torsdag

Hej alla!!
Var ett tag sen jag skrev sist, men det har hänt en hel del!
Måndags var det väldigt stressigt, började med när jag kom ner till receptionen och skulle till flygplatsen. Då sa receptionisten til mig att jag skulle flytta idag och att jag då skulle checka ut från rummet kl 12,00. Helt omöjligt eftersom att jag skulle flytta dagen efter enligt min manager. Men det var helt sant, jag skulle flytta just idag och jag fick ta första bussen hem från flygplatsen så att jag skulle hinna innan dom andra gästerna skulle flytta in i rummet. kom tillbaka runt 15,00 och då var det bara att slänga ner allt så fort som möjligt och försöka att ite glömma något! Sen var det upp till nya lägenheten, men där kunde jag inte ställa in mina grejor eftersom att tjejen som bodde i det rummet som jag skulle få inte hade flyttat till den andra lägenheten, allt det skulle ske 21,00 medans jag var på flygplatsen! Så en ganska stressig dag där kan man ju säga!
Tisdagen var det välkomstmöte/service som vanligt, på kvällen försökte jag fixa iordning mig här men lyckades inte så bra! Pratade med Mamma och Emma på skype, kontigt att saknade är så otroligt stor ibland!
Onsdagen, var det service hela dagen och sen på kvällen var det dags för Blue Awards med Blues Brother-tema, Jag och Alex gick verkligen in för temat, med slips och hatt! Men var nog bara vi som gjorde de hahha :D VAr på en restaurang och åt Meze, fysjutton vad mätt man blev! Sen var det bara hem till sängen för att sova.
Och idag har jag varit ledig, har legat på stranden och snorklat, läst och bara tagit det lugnt! Sedan har jag packat upp mina väskor så att jag slipper ha dom på golvet med kläderna i! Nu hänger allt fint på galgar i garderoben. Imorgon blir det flygplats hela dagen, växjöflyget är mitt även denna dagen! Roligtroligt, då är de inte bara jag som pratar som alla i Emil i Lönneberga utan hela bussen! På blue awards var det väldigt många som påpekade just att jag pratade som dom! Breeeed småländska, jajamän!

Det var allt för mig idag! Får se när jag hinner skriva nästa gång.
Pusss&kraaam






The mirror of fame!

Kommentarer
Postat av: tilda

boken <3

2011-08-15 @ 13:55:23
URL: http://matildacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0