Torsdag

Åhh va skönt det var att sova länge idag, eller inte!! vaknade självklart redan kl 7,00 och superpigg! Började läsa lite för att tröttheten skulle återkomma till mig och det funkade! VAknade igen vid 10,00, var och handlade lite och sedan åt jag lite lunch! Började göra mig iordning för lite jobb och fick även en liten pratstund med kusinen min!
VAndrade iväg till jobbet för att ha lite service och även ospec-flyttar, så har suttit med telefonen i örat ett bra tag just den här eftermiddagen! Och mer ska det blir, eftersom at jag har en date ikväll igen, nämligen servicetelefonen! Alltid lika mysigt!
Så nu ska jag sätta på en film och sedan sova lite, så får vi se om min date ska hålla mig vaken inatt eller inte! Hoppas inte verkligen!

Ha de bäst!!
Pusss&Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0