Torsdag

Hej igen!!
Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, trodde ju att jag skulle gå och lägga mig tidigt men icke, istället satt jag och pratade med en av våra gäster, hon var jättetrevlig och vi pratade om allt i cirka 2 timmar! Hon var skåning och självklart visste hon ju ochså var Ljungby låg, hon brukade tillbringa sina somrar där hon var yngre! Så de var lite småkul. Och nu när hon och hennes pojkvän åker hem, ska jag få ta över deras pocketböcker, hmla trevligt, eftersom att jag bara har en bok kvar just nu! Och innan jag fick gå och lägga mig så skulle jag spela en match AirHockey mot Robert (receptionisten), han ville ha revansch för en gång skull, och det klarade han med en ynka poäng! 
Men nu är min lediga dag är snart över, men jag har bara tagit de lugnt och det har behövts kan man väl säga!
Legat vid poolen ganska länge och sedan tog jag mig till Cape Greko och Konnos Bay för att kolla på den vackra utsikten och snorkla lite, hemskt synd att man inte har en undervattenskamera! På vägen dit möttes vi av en trafikolycka, usch det såg hemskt ut men killen verkade har klarat sig ganska bra som tur är!

Imorgon är det flygplats som gäller, så blir hela dagen och kvällen! Men hoppas att jag får några timmars siesta!

Tack för tipset mamsen, ska inhandlas med en gång!<3

Puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0