Fredag

Fredagmorgon och jag ska alldeles strax iväg på service, där ska jag äntligen få träffa Martina från service & co, vi bokade in en tid idag så attt vi hinner ses en stund innan hon åker hem imorgon.
Igår hade jag med service och även välkomstcocktail, gick bra när jag bara hade 6 gäster, såp kunde stå vid deras bord istället för att stå och skrika över hela restarangen. Gick bra fram till slutet när min röst nästa försvann. Men jag har dubbelkollat idag och den är kvar! :) Annars igår hade jag möte med Jacob, skulle få feedback och även prata lite om framtiden, gick bra och han tyckte att jag skötte mig riktigt bra och att han verkligen kunde lita på mig. Han sa även att jag fick ta några extra dagar ledigt när jag ska hem i februari, så det var en glad Johanna som gick ut därifrån. Så nu är jag alltså hemma från den 25/2-7/3, så nu ska jag väl hinna med allt hoppas jag!
Nä nu måste jag gå om jag ska hinna!
Ha det bäst, så hörs vi snart igen!

Pusss och Kraam

Kommentarer
Postat av: Timon (Jonna)

Hörru sola inte dig till pepparkaka nu bara! Det är vinter ännu:P

2012-01-16 @ 16:33:44
URL: http://jontanbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0