Söndag

Hej allesammen! Nu är det fjärde advent här på ön och de märks inte det minsta.
Märks en del på alla er där hemma, många av er som är lite småstressade inne på facebook minsann!

Annars har ju mamma och mia åkt hem, sorgligt tycker jag men jag har redan börjat på min nedräkning till semester! Hade iallafall superskoj med dom härnere, hoppas att dom hade det med! Just nu sitter jag och njuter av mina pepparkakor med julglögg, med hopp om att jag ska få tillbaka min röst!  För tyvärr har jag åkt på en riktigt dum förkylning och tappat min röst. Så får fram en ynka liten ton men det hörs inte mycket tyvärr! Så har legat hemma nu i 2 dagar och idag var jag på jobbet igen, tyvärr kunde jag inte hålla i mitt möte, men det tog någon annan så att jag kunde reparera min röst...
Just nu sitter jag och försöker komma på en bluestorie, alltså en historia om när jag har hjälpt en gäst som gjort att semestern har blivit något extra. Svårt det där tycker jag, men det är bara att tänka, tänka och tänka!

Annars då, jo just det fick reda på att jag ska vara ledig på lördag, så då hoppas jag att familjen är sugna på lite julmys härifrån ochså, så kan jag få öppna mina paket tillsammans med er. Har ju faktiskt varit duktig och inte öppnat något paket än så längen. Får hoppas att jag kan hålla fingrarna borta fram tills dess!

nä nu ska jag fortsätta med mitt tänkande!
Så ha det bäst allesammans!
Och många pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0