Tisdag

God jul får man säga såhär i efterskott! Hoppas eran jul ha varit fin, det har min varit iallafall, även om jag inte hade någon röst som funkade sådär jättebra. Men fick prata med släkten på skype 2 gånger under dagen så jag mådde fint på det istället. På kvällen gick jag en trappa upp för att fira jul med mina kollegor, vi drack glögg, åt julgodis och pepparkakor och lyssnade på julmusik. Vädligt trevligt! I söndags hade vi den stora julfesten med tema Puerto Ríco och Taurito, vi va i ungkarlslyan och åt julmat och hade sen julklappspelet, tyvärr var det den elaka versionen, så jag och 2 andra fick inget paket med oss hem, men vi hade trevligt ändå. Annars nu måndag och tisdag har jag bara legat inne för att försöka få tillbaka min röst och idag äntligen verkar det som om den ska börja fungera igen, så ikväll blir det warming up- New years eve party, eftersom att alla är lediga imorgon istället på söndag. Får se om det blir utgång eller inte, just nu säger jag nej till de men man kan ju ändra sig många gånger under kvällen om jag känner mig själv rätt!

Imorgon är man ledig, jag och minna har bestämt att vi ska göra något riktigt roligt. Så får se vad vi hittar på!
Snart hade jag även tänt att jag skulle lägga in lite mer bilde om vad som sker härnere, kan tänka mig att det är populärt! :)

Nä dags att göra sig iordning!
Ha det bäst tills vi hörs igen!

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0