Fredag!

Min lediga dag idag! Och jag har verklligen inte rört på mig så mycket.
Bara legat vid poolen och glassat, har fått lite färg kan man väl säga men de är ju förståligt i denna värmen! Har läst ut min tredje bok så nu är jag glad att syrran kommer hit med nya. :) Så de har inte hänt så mycket här idag kan man ju inte säga, men de ska de ju inte göra heller när man är ledig!

Men gårdagen gick bra iallafall, hade service helt själv och vfick bara en massa positiv kritik som gjorde hela min kväll sen, ja oki Bamseshowen gjorde väl en del med! Så kul att se alla små barn bli så glada av just Bamse och hans vänner, fast han har ju alltid funnits i mitt liv så jag var väl van :)

Nu ska jag dra mig och handla lite så att vi har mat för veckan :D

Ha de gott där hemma, hoppas att regnet försvinner så att ni får lite sol ni med! :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0