Fredag

Fredag igen och det innebär flygplats för min del! Åkte dit vid 10 imorse och sen var jag hemma runt halv 3 ochså ska jag tillbaka igen kl 20,00! Så nu tar jag de ganska lugnt, eftersom att det inte blev så mycket sömn inatt när jag skulle ha servicetelefonen för första gången!
Gick bra, hade bara 3 samtal men var ändå så uppselt under natten ifall de skulle vara så att det ringde! Annars hade jag bara service igår, sålde slut på mitt biljettblock som jag har haft i mindre än 2 veckor! inte illa om man säger så! Hade även fått en lite present igår av min manager! En lapp med text och sedan svenskt godis, har nog märkts på mig att det har varit en tuff vecka! Bra eller dåligt??
Men lappen hänger nu tillsammans med mina andra lappar, så nu kan jag läsa mycket när jag väl behöver.

Men annars har det varit bra, har pratat både med steffie från service och co, väldigt saknad men de är skönt att man har någon att prata med som är med om desamma! Och sen har jag pratat med Hulda, tänk att det var en månad sen sist, helt sjukt! Så skönt att få prata av sig med henne och de behövdes verkligen! Och nu sitter jag här och chattar med emma från service och co, filmer som vanligt haha :D
Det är lite konstigt att man märker hur mycket man saknar och behöver kontakten från dom hemifrån, men när man väl är hemma tänker man inte alls på de typ! Så bli inte förvånade ifall de dyker upp ett samtal eller ett sms då och då!

Nä nu är de dags för mig att gå upp och äta lite innan jag ska iväg igen! :)

Ha det bäst där borta!!
Pusssss


Min lilla samling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0