Fredag!

Hej igen, nu är de fredag och som sagt dagarna går sjukt fort!

Börjar väl att berätta vad som hände under gårdagen! Var med på service, väldigt intressant men vi hade inte så mycket att göra. Men de var iallafall så att jag fick se hur man gjorde och lite så! Sen var de tillbaka till kontoret för att göra oss iordning för teamday! Det som väntade oss var att vi skulle under vattnet och först gå runt i tunga betonggrejor med glasfönster som vi skulle bära över våra huvuden på axlarna, lite småläskigt men riktigt häftigt eftersom att man kunde andas när man var inne i dom! Sen skulle vi få åka runt i vattnet på små maskiner som funkade som en undervattensmoped! :) Väldigt roligt, fick se en massa olika fiskar och annat liv i vattnet. Vi skulle få bilder ifrån teamet så dom lägger jag upp senare :) 7
Därefter var de tillbaka till kontoret för att kolla runt på bluenet och lite annat, sen var de dags att göra checklistor, så då fick jag ringa runt till alla våra hotell för att kolla med dom om alla rum och så! Kändes bra att göra de, inte så svårt när man väl har kommit in i engelskan! :)

Och idag var de dags för utflykt igen och den här gången skulle vi till Troodosbergen!
Jättefin utsikt och underbara människor! Vi fick en cyprotisk frukost som bestod av oliver, halloumi, olivolja, korv, gurka och tomater från trakten och nybakat bröd! De var fint de :) Sen åkte vi vidare och stannade till på Nikkis Sweets and Marmelade, fick provsmaka så de blir lite köpt där! Sen var de dags för lunch och då serverades de Meze, mycket mat så man blev riktigt mätt! Sista stoppet för dagen var ett kloster med 3 st munkar´, då den äldste av dom var 84 år och hade bott på där sen han var 18 år! Dom var väldigt trevliga, bjöd på juice och kitkat och sedan var vi några som fick en penna! :)

Och nu har jag hamnat här igen, imon blir de en ny utflykt, och då blir de Larnaka för shopping, så Marks and Spencers här kommer jag! Vet iallafall en som är avundsjuk hahah :D

Nä dags att gå och lägga sig, ha de gött!

PussPusss

Jag kan, jag vill, jag gör!



    
Här ser ni hur de kan se ut, men de är inte vi på bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0