Lördag

Hej alla!!

Nu är de lördag igen och de är mer än en vecka sen jag sktrev senast!
Men min kära syster har ju varit och hälsat på, så har lagt all min lediga tid till henne!
Har varit väldigt trevligt, var på marknad och camelparken tillsammans eftersom att de var jag som skulle guida den, gick runt och tittade på allt! Emma fick prova att rida kamel och jag tror att hon tyckte de var jättekul, såg så ut iallafall! :) 
Sen har vi även varit i Agia Napa men ingen fest där inte, shopping blev de för syster och vi hittade lilla GeKås, så har köpt upp mig på solkräm så nu ska jag inte bränna mig! :)
Annars har vi legat och gottat oss på stranden och vid poolen så ska inte klaga!! Och spelat massor av Liverpool! Men tyckte allt att hon kunde stannat kvar en vecka till, för vem ska nu skratta i sömnen eller komma oväntat över till min sida av sängen!
Men men jag kommer väl att ha de fullt upp nu dom här veckorna!

Imon blir de service och follow up logs/unspec, så de blir en del nytt imon men de är bara kul!
Så nu ska jag gå och sova så att jag kommer upp imon! :)

Ha de bra!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack johanna! :) ska prova nåt ja såg i en tidning å funkar inte de provar ja samma som du :) hur har du de? Är de cypern du är å jobbar i? Är de kul? :)

Kram på dig!

2011-07-25 @ 10:26:49
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0