Lördag

Hej alla!! Lördag igen och de betyder välkomstmöte för min del!
Märktes imorse att man kom hem sent från flygplatsen, fick väckning av hotellvännerna fallifall jag inte skulle vakna! :)
Var på kontoret kl 9,00 och sedan började mitt välkomstmöte på Vangelis kl 10,00, endast 3 personer var det där idag, så blev inte så mycket möte utan bara frågor! Men gästerna var nöjda så då var jag med nöjd.
Därefter blev de lite siesta och sen var det dags att dra sig tillbaka till kontoret för att förbereda sig inför de sista välkomstmötet! Trodde att jag skulle ha de på Maistrali men bytte med Jonas och då blev de Jaccaranda för min del istället! Nytt hotell för mig, men bara kul! Där var de lite fler gäster, runt 25-30 och bland dom satt även 6 ljungbybor, så lite småkul och även lite nervöst men jag hoppas att de gick bra för mig!
Sen tillbaka till kontoret och nu sitter jag här, tänker gå och lägga mig nu så att jag får lite sömn, för imon är de service hela dagen!

Ha de gott!!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0