Lördag

Lördag och idag var det ju meningen att jag skulle shoppa lite, men icke! Blev att jag och Grace min danska vän från guideskolan satt och pratade med vår guide för dagen! Hon var född i sverige så hon som alla andra som jag har träffat här vet vart Ljungby ligger, helkonstigt! :) Men de var trevligt, fick lite tips och så hur man ska låta intressant på sin utflykt och de kan ju behövas när vi här på Cypern bara har en utflykt som vi gör! Annars var vi bara runt och kollade i gamla stan, moské och en kyrka! Ungefär desamma som dom andra utflykterna.

När jag kom tillbaka gick jag runt i Fig tree bay och satte mig själv på prov, att jag utan karta skulle hitta till alla våra hotell på en vis tid! Gick faktiskt förvånadsvärt bra, så nu förtjänar jag en bra film och god mat! :)

Vill bara tacka min lilla mamma för att hon vet verkligen vad hon ska säga för att muntra upp mig! 
Och mina vänner som alltid kommer att finnas där, vi får ta och pratas vid nåndag för nu var det ett tag sen! :)
<3

Puss och kram

 




Jag, Majja, Alex H, Jonas, Kati och Alex P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0