Måndag

En vecka har gått och nu är de dags för mina granngäster att åka hem, har suttit och pratat ´med dom hela dan idag! Dom vill veta allt om hur jag just valde detta arbetet och hur jag gjorde för att komma hit! :) Så nu när dom kommer hem så ska dom berätta för alla därhemma om service & co! Bra reklam där :)

Ja annars har jag bara legat och läst och lapat sol! Man kan ju säga så mkt som att de syns verkligen att man får färg :D Slänger upp en bild på de sen!
Sen en annan glad nyhet, är att jag har fått reda på vart jag hamnar i vinter, blev ni nyfikna nu?! hahaah
Det blev Puerto Rico, inte så förvånad över att de blev kanarieöarna men de ska bli kul!

När nu ska jag skypea med mamma, ha de bäst!!

Pussss


VAr ju tvungen att fira den nya destinationen! :)


Den ultrasnygga brännan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0