Onsdag

Onsdag igen och jag har bara latat mig idag eller ja de var meningen iallfall!
Vaknade kl 8,00, blev arg på mig själv att jag inte kunde sova lite till när man ändå skulle vara ledig hela dagen. satte igång en film med hopp om att jag kanske skulle sömna till den men icke! Gick ifrån rummet ca: halv 10 för att börja tvätta, de var enklare sagt än gjort, först fick jag låna hotellets egna tvättmaskin men när jag sen skulle hämta den blev jag utsparkad av städerskan, hon sa till mig på dålig engelska you no here, you there och pekade på den allmänna tvättmaskinen, så de var bara att slänga in resten av kläderna i den och hoppas på de bästa. Än så länge ser de ju bra ut iallafall men det vill inte torka och de är ju inte så konstigt när man lever i 44-46 gradig värme!
Därefter gick jag till poolen och läste, så nu är min 4e bok utläst härnere, bara en kvar så får hushålla med den lite! Har legat där hela dagen och det syns kan man ju säga, lite småröd sådär haha! Nu väntar jag på att äntligen få prata lite med min saknade vän huldi, en hel månad sen sist! Sen blir de cypriotisk afton med en av receptionisterna på hotellet, supertrevlig tjej som man kan prata om allt med! Så nu ska hon lära mig lite greksika med så att jag blir poppis här i Fig tree bay.
Imon börjar jag inte förrens kl 16,00, så hoppas att jag får sova ut imon och sen ta dagen som den kommer! :)

Ha det bra där hemma och hälsa alla!

Pusssss


Bild från syrrans kamera när vi var i Agia Napa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0