Söndag

Vilken dag!
Har varit på marknad och kamelutflykt idag, samma som jag ska hålla själv nu på söndag! Så riktigt roligt att se alla köpglada människor i denna värmen, för idag har det varit riktigt varmt 36 grader! Så svetten har runnit i massor!
Men fick med mig lite hem iallafall från marknaden, lite filmer, miniräknare och shampoo och balsam! :) Men de fanns ju dom som köpte väldigt mycket mer!
Sen var det dags för kamelparken, först gick jag runt lite och kollade på alla andra djuren som fanns där! Sen var det dags för mig att hoppa upp på kamelen, vilket äventyr de var haha :D Vet inte om jag kommer att göra om de men nu har jag iallafall provat på de!
När vi kom hem, gick vi upp till kontoret för att skriva upp transferpapperna så att jag är redo för morgonen!
Sen gick vi till poolbaren där alla andra guider och barnledare låg och solade! Fick träffa en ny tjej som kom i fredags som ska bli barnledare! Väldigt trevligt! :)

Nä dags att gå upp och göra iordning alla papper och sånt så att jag är redo när bussen hämtar mig imon kl 06,00! :D

Ha de gott!!
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0