Tisdag

Hej alla nu var de tisdag igen och nu har jag faktiskt varit här på cypern 1 månad, känns helt sjukt att tiden har gått så fort!
Och allt jag har lärt mig på bara 2 veckor som jag har haft uniformen på mig! Och man märker även vilket stort ansvar man har som guide, både i lördags och idag har gästerna satt mig på prov men idag är första gången en gäst har fått mig att gråta, har aldrig hänt innan under mina år i servicelivet. Men idag rann bägaren över om man säger så! Som tur va, kunde jag hålla mig tills vi hade avslutat samtalet! Men som både mamma och jag sa så har man sina upp-och nergångar!
Men nu sitter jag här iallafall och imon är det dags för min lediga dag och jag känner att det verkligen kan behövas, ska bara ta de lugnt och sen ska jag tvätta lite oxå!

Det var allt för mig idag, tyvärr inte så mycket att skriva!

Ha de bra där hemma!
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0