Tisdag

Nu har arbetet satt igång och tror de eller ej men jag stortrivs!
Började igår på morgonen kl 06,00 med en transfer, ett norskt flyg som skulle åka hem! Gick väldigt bra för att vara första gången! Sen när jag kom till flygplatsen fick vi reda på att de hade skett en explosion när Limasol och Larnaka där flygplatsen just är. Som tur är påverkade inte planen men strömen går lite då och då och ac funkar inte alls, så en del arga gäster har man fått prata med idag. Men iallafall på flygplatsen fick jag stå och ta emot gästerna så att dom fick reda på vilken buss dom skulle på, gick jättebra och Anton som var ansvarig tyckte att jag var jätteduktig och att jag skulle vara på flygplatsen fler gånger! :D Bara trevligt att höra, sen när jag skulle hem så fick jag ett osloflyg som skulle till hotellen, gick väl oxå bra men jag vet med mig själv att ankomsttransfer inte riktigt är min grej :) När man äntligen var hemma fick man ett sms av Alex som ville gå och fika, så hängde på henne och satt och snackade i flera timmar om allt möjligt! Sen var de dags för bädden för att orka upp idag!

För dag var det ju då dags för välkomstmöten, jag hade de tillsammans med Majja och vårt första möte kom de ca:25 personer ganska lagom sådär! Fick mycket frågor efteråt så de var bara roligt! Vårt andra välkomstmöte kom de ännu fler personer, tror vi var närmare 40 st, tyckte att de var bra att ha två möten på samma dag för då kommer man i de mycket snabbare. Och Majja tyckte att de gick väldigt bra för att vara första gången! Sen var de bara att skriva lite loggar och så, men då gick ju självklart strömmen igen så fick åka till vårt andra blue village för att skriva dom och nu sitter jag här, väntar på att pappa och emma ska logga in på skype, har ju en trevlig sak att berätta för dom :D

Ha de gott

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0