Torsdag

Hej alla!!
Här flyger tiden iväg som vanligt, men jag har superkul och lär mig massor.
Igår var jag och Alexandra P och fixade med min VISA-maskin och så fick jag även träffa min destinationschef Lena för första gången och de var bara positivt! Därefter mötte jag upp Jonas för att ha lite service! Han visade hur man skrev biljetter och hur dom betalade via kort, så igår sålde jag utflykter för 750 euro, inte dåligt för första dagen! :) Senare på kvällen var de dags för Blue awards, som skulle vara på en katamaranbåt! Jättekul att få träffa alla andra från GOL och Agia Napa, fick mat och så och de delades ut en massa priser. När vi var tillbaka på land var de dags för lite fest och självklart inne i Agia Napa. Hur kul som helst, så vandrade in till sängen ca: Halv 5 imorse, tur att man var halvledig idag! Trodde ju att jag skulle börja vid 13,30 men så ringde Alexandra P precis óch sa att mötet blev inställt så nu börjar jag kl 15,00 istället och imon är jag ledig, väldigt skönt och då kommer ju min kära syster ner, ska bli så kul att träffa henne!

Nu ska jag gå och kolla om städerskan är klar, så att jag kan äta något! :)

Ha de gott, Pusss Johanna




Kommentarer
Postat av: Elin

Jösses vilket häftigt liv du lever!! Är verkligen avundsjuk på dig! Men skulle du inte kunna berätta hur de gick till när du fick jobb hos fritidsresor?? Kanske är något som jag kan göra med! :) Fortsätt blogga, kramar Elin :)

2011-07-14 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0