En vecka i Puerto Rico

Då har man bytt destination, en vecka har jag varit här och det har varit mycket nytt att lära sig!
Dom 2 första dagarna var det bara introdagar, så tillbaka i skolbänken igen.
onsdag var det utflykt den stora ö-turen, en väldigt seg utflykt och lång!
torsdag gick vi bara rut och studdade i Puerto Mogan och Taurito.
Fredags var det bästa på hela veckan, dags för Jeep & camelsafari, ok rida camel är väl inte det roligaste, men att åka jeep offroad var sjukt kul, höll på att skratta ihjäl mig! Hoppade omkring som jag vet inte vad! På kvällen hade vi bbq-kväll hos våra managers, sangria och nygrillar kött och en massa skratt, kan inte bli mycket bättre!
Igår var det flygplats för första gången, fick vara ansvarig för parkeringen med alla dom nya guiderna, våra blueberries! Gick bra tills det kom hotell som vi inte hade, men vi klarade ut det med! Fick ett erbjudande om jobb som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med, får se vad jag kommer fram till! Sen studdade vi Puerto Rico och Amadores, väldigt fint! På kvällen gick vi ut och åt och sedan blev det en spontan utekväll, riktigt trevligt! Toppen att man är ledig både idag och imorgon, ska ta bilen och se om jag kommer ihåg hur man kör en bil och även att det är höger sida som gäller, inte vänster som sitter fast i mitt huvud!
Det var väl ungefär allt i korthet vad som har hänt härnere! Kan tala om att skype funkar riktigt bra härnere, så nu kan ni t.o.m får chans att se mig i kameran! :)

Aja nu är det dags att dra sig ut i solen!
Ha det bäst!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0