Lördag

Hej allesammans!
Lördag igen och som jag alltid säger så går tiden fruktansvärt fort! Vet inte varttiden tar vägen riktigt...
Men denna veckan har varit ganska lugn, har haft service, första likvideringen och nu om bara några minuter ska jag vara runner! Ska springa runt överallt var alla behöver mig, så det blir trevligt!
Igår var vi på resturang igen, men denna gången gratis! Eftersom att ägaren är en samarbetspartner och en person som varje svensk bör känna till om man har sett Sällskapsresan! Det var nämligen José som bjöd på gamla kläder och hade sin mamma med sig överallt, Juan som han heter var väldigt trevlig, blev ingen autotgraf som många ville ha, men kindpussar i massor haha :)
Bjöds på tapas och det var ju inte fel, alltid gott med äkta spansk mat!
Imon blir det service igen hela dagen och på måndag har jag fått hedersuppdraget att hålla i ett norskt välkomstmöte för SI Rejser som är en norsk kristen klubb! Ja det får väl gå som det går, hoppas att dom är bättre på skandinaviska än vad SI Rejser på Cypern va! :)

Nä dags att dra sig! Ha det gott!
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0