Onsdag

Hej alla!
Nu är de dags för uppdatering igen!
Blev inget välkomstmöte i måndags, blev istället service för den stora gruppen med norrmän! Sålde en hel buss, till den lilla ö-turen, så massa pengar ramlade in! Sen hade vi stort möte om destinationen i 3 timmar, så man var ganska trött sen kan man ju säga! Igår var det service hela dagen och sen på kvällen åkte vi till svenska kyrkan i San Agustin, där var vi bjudna på Pizzafest med softdrinks, fick även sjunga lite i kyrkan så nu har man klarata av de med! :D
Idag har det varit studd i Amadores som ska vara mitt och Julies område, har träffat alla managers och receptionisterna och det verkar super, har väldigt bra hotell så förhoppningsvis inte så mycket klagomål :D Sen var vi med om ett stort problem när vi kom tillbaka till kontoret. Det visade sig att dom som är ospecificerade skulle flytta idag men dom hade inte fått reda på något, så 10 minuter innan dom skulle vara ute från rummet ringer Paco manager för hotellet och säger att vi måste komma fort och fixa detta! Så det var bara att springa upp och sen börja ringa runt till alla 6 par som skulle flytta, en del blev väldigt arga men inte så mycket att göra, tyvärr! Tyvärr var ett par inte hemma, så vi fick springa in i rummet och packa alla saker och flytta dom till ett annat rum!
Men ja, sen fick vi iallafall komma hem, halvlediga som vi va, hoppade vi ner i poolen och sedan lågvi bara och njöt av solen. Har varit hos frissan idag med och fixat till mitt hår som såg förskräckligt ut, la i lite slingor och klippte och sedan fick jag hårtorksmassage, kan vara ärlig och säga att jag somnade! :D men sjukt billigt, betalade bara 35 euro! så dit ska jag fler gånger! :D
Har pratat med älskade syster, hon har lovat att skicka ner skumtomtar med Frida, marie och lelle som kommer hit på lördag. Mumsfilibabba säger jag bara! :D De skulle ju sitta gott med lite julmust, men det får jag nog vänta med! :D  
Nae nu kanske man ska ta och gå och lägga sig, ska ju på utflykt imon, den lilla ö-turen! men bara studda som tur väl är!
Men ha det bäst allesammans, så hörs vi snart igen!
Puss och kra och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0