Onsdag

Onsdagen har kommit! Och jag har varit med om en hel del.
Måndagen va jag ledig så log bara och solade vid våran pooloch sedan tog jag mig en tripp till shoppingcentret, hittade inget särskilt men skönt att få gå omkring i riktiga butiker.
Tisdagen var det först flygplats på dagen, bara norska flyg men roligt ändå, behöver ju inte prata längre på bussen, använder oss av cd numera! Sen hade vi office, skulle sätta ihop IKEA-möbler vilket tog en jäkla tid och det var mycket irriterande när det inte gick som vi ville.
Onsdag flygplats igen, och sedan har jag bara studerat Arguinaguin, så har kört bil idag! Kan säga så mycket, att just nu längtar jag efter vår stora Ford där hemma (trodde aldrig att jag skulle säga de) bilen vi har här är en Dacia, dragläget går verkligen inte att hitta, vilket är verkligen riktigt illa i dom här backarna! Men det är bara att köra vidare och leta vidare efter dragläget!
Nu har vi varit och spelat minigolf och jag vann, som vanligt hhaha :D

Dags fr bädden i det varma rummet igen!

Nattinatti!
Hörs snart igen!
Pusss&Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0