Tisdag

Hej igen alla!
Ny vecka på Grancan, och vi är redan i mitten av oktober, helt sjukt vad tiden går fort!
Ja vad har hänt här då, jo har arbetat väldigt mycket på flygplatsen och inte så mycket som vanlig serviceguide, men det har varit roligt men det räcker med 3 dagar i veckan på flygplatsen för min del! I söndags hade jag min första service, det var roligt och väldigt trevligt att få träffa gästerna i lite mer avslappnad miljö.
Sålde en hel del så det var lyckat, sen på kvällen hade jag utflykt, eller det kan man inte kalla det... Hade iallafall 12 gäster med mig till Garbos Show, är lite som wallmans salonger, riktigt trevligt hade mitt lilla gäng och jag, god mat och trevlig underhållning! 
Igår hade jag service hela dagen men träffade inga gäster, dom hade nog fullt upp med annat, men har fått nya kompisar i receptionerna, det är ju ganska bra att smila in sig hos dom :) 
På kvällen gick vi ut och hade skoj, drack sangria och babblade en massa skit :) 
Så idag har jag varit ledig, log vid poolen på förmiddagen och sen åkte jag, Line och Hedvig till Arguinguin, strosade runt och hittade ett köpcentrum, spenderade några timmar där utan några inköp innan vi åkte tillbaka till Montemar guidehouse. Nu väntar vi på Tauritoteamet, ska ut och äta lite och sen blir det sova för att åka till flygplatsen imon! 

Ha det bäst!!

Puss&Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0