Onsdag

Hej hej alla!
Nu ha de hänt en del här nere i värmen! I måndags vaknade jag av ett sms om att jag skulle ta hand om några gäster eftersom att deras plan hade bivit försenat 11 timmar. Jag skulle följa med dom till Hiltons hotel i Nicosia som  är huvudstaden här på Cypern! Kul att prova på något nytt! Så jag fick totalt 54 gäster till mitt hotell som jag skulle ta hand om hela dagen. Tyvärr fick jag inte så mycket info om varför planet var föresenat, fick bara veta att det var tekninska problem. Alla gästerna fick ett rum och så även jag! Så gick först och bada i badkaret, hoppade badrocken och sedan låg jag bara och njöt i min stora sköna säng! tyvärr fick jag lämna sängen för en stund för att en buss hade kört till fel hotell med våra gäster i! Så fick ta hand om dom med och fick även ta emot lite aggressioner. Uniformen fixar allt om man säger så! Fick reda på när det var dags att lämna hotellet precis innan vi skulle äta middag! Så sen hade jag nöjda och mätta gäster att ta till flygplatsen! Blev en riktigt lång dag men jag har lärt mig en hel del.
Igår var det välkomstmöten och idag har jag haft service och sedan följt upp våra loggar och mail! Inte så jobbigt med andra ord!
Imon är det bara jag som jobba, fast jag börjar inte förrens kl 16,00! Så ikväll blir det lite öl nere vid stranden med mitt lilla team!

Ha det gott!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0