Söndag

Hej allesammans!
Har blivit lite dåligt med bloggande här senaste veckan men har haft en del att göra här!
Har tex varit ute och ätit middag med vår nya guide anna! väldigt trevlig tjej och här kommer jag nog att lära mig en hel del danska! :)
Har även träffat farmor och farfars bekanta från Ljungby! Dom tyckte att jag inte pratade så mycket småländska men sen fick jag höra de på mitt andra möte, att jag var en riktig smålänning! Så vem ska man tro på?! :)
Idag har jag haft utflykten, gick ganska bra! Hade med mig en ny guide som ska vara i Agia Napa, hon tyckte att jag skötte mmig bra och så ville hon ha lite tips! alltid trelivgt att höra att det går bra för en. Hittade ett Thomas Sabo armband på marknaden, på köpet fick man en valfri berlock och jag valde ju självklart en rosa Cupcake! Kunde inte bli mer passande! :) Nästa gång jag ska dit, blir det nog någon mer berlock inköpt, inte alls lika dyrt som hemma :D
Imorgon blir det flygplats igen hela dagen och på tisdag välkomstmöten! Får se när jag har min lediga dag denna veckan, har ju glömt schemat på kontoret!
Får se om jag hinner skriva något mer den här veckan och om jag har något roligt att berätta! :)
Ha det bäst!
Pusss&Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0