Söndag

heej allesammen!
Nu är det söndag och jag har varit ledig! Tog en rejäl sovmorgon och sedan gick jag ner till poolbaren och träffade dom andra guiderna, så min eftermiddag har bestått av sol och bad och lite tvätt med!
Igår var vi ute, det var 3 guider som hade fixat en kväll fylld med tävlingar och annat skoj. Sedan åkte vi ju självklart till Napa ochså. Träffade vår nya guide Anna som ska börja jobba hos oss, hon hade ochså gått Service & co fast nov/dec kursen, trevligt att träffa lite nytt folk!
Annars är de inte mycket som har hänt, flygplats och välkomstmöte och desamma blir det ju den här veckan! Imon hoppas jag iallafall att jag får en svensk buss och inte en bergenbuss, är inte så haj på norska om man säger så! :)
Nähä nu ska jag ta och titta på Ronja Rövardotter innan det är dags att sova!
Hörs snart igen, Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0