Tisdag

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, men nu är jag här iallafall.
Har hänt en hel del kan man väl säg!
Fick reda på i lördags att nu på söndag den 2/10 ska jag lämna den här vackra ön och åka vidare till nästa som Puerto Rico. Blir en heldag med bara en massa flyg, men det ska bli kul dock tråkigt att lämna alla här.
Så nu är det bara att föröska packa och slänga det som inte behövs! Det ska väl gå bra! Eller??

Annars har det varit det gamla vanliga, flygplats, välkomstmöte och service! Har även varit med om att det har åskat och regnat här, blev överlycklig när det började regna men livrädd när det började åska, men hade som tur var gäster som kunde ta hand om mig haha!
På flygplatsen har jag fått höra att jag är som en dotter för en av chaufförerna, så snäll är han, har nog gjort ett gott intryck på honom iallafall!
Imorgon ska jag har min final liquidation, ska nog gå fint hoppas jag! Har räknat på det nu ikväll så jag är redo!

Nä nu ska jag ta och kolla på Redeiret och sen ska jag sova!

Ha det bäst så hörs vi snart igen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0