Tisdag

Tisdag igen och en ny vecka!
Har inte börjat så jättebra, magen som ska krångla till det för mig hela tiden!
Så var hemma från flygplatsen igår och fick vila upp mig sen idag har jg varit ledig, skulle egentligen till Kairo på utflykt men det var för lite bokningar så blev att stanna hemma istället. Skönt det med så kan jag vila upp mig ordentligt.
Imorgon är det dags för Kick down/ Blue Awards så jobbar bra fram till halv 1, vilket blir väldigt skönt! Vet inte vad vi ska göra ännu men vi ska ha bekväma kläder och badkläder med oss! Så får se vad det kan bli. 
Annars imorgon blir det service och så även på torsdag. 

Nä nu ska jag kika på ett avsnitt till av rederiet innan vi ska iväg och storhandla! 

Ha det bäst!

Pusss&Kraaam 


Här kommer lite bilder från min vistelse på Hilton Hotel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0