Torsdag

Hej igen alla!

Fortfarnade i sjuksängen, men var ju igår på mitt livs märkligaste sjukhusbesök. Trodde att detta skulle ge mig svar på alla mina frågor men jag fick bara fler frågor i mitt huvud. Fick göra en undersökning iallafall, en spegel nerstoppad i halsen och en kamera nerstoppad genom näsan och resultatet dom fick var att min mage var inflammerad, min MAGE! Hur sjukt är inte det liksom och varför är då min röst den som får ta hela smällen?? det var några av frågorna som jag ställde men fick inte några svar direkt utan bara att jag skulle börja prata normalt och inte "viska" som han så snällt påstod att jag gjorde. Så kan säga som så att jag var ganska bitter nör jag gick ut därifrån, var inte dom svaren som jag hade tänkt mig.
Så jag beslutade mig för att åka till Patalavaca idag för att ta blodprov och se om dom kan hitta något där, tycker att det känns lite märligt att varken på clinica scandinavica eller clinica roca har dom velat ta något blodprov. Så nu tog jag det i egna händer och fixade de själv. Jag kan ju säga såhär att detta provtagningsrummet var det finaste som jag har varit på, havsutsikt och en vilostol med massage, tänkte att det hr kan ju inte gå fel. Tills jag såg nålen, det var en gigantisk spruta, ca 20 cm lång med en tjock nål. Fy, den skulle dom sätta i armen på mig, bläää! Men bara att tänka på det bästa och hoppas att man får ett svar på vad det är. Snabbt gick det och 20 euro fattigare men jag tror att det var värt det.

Så om ca 20 minuter får jag ett svar på min mail om dom har hittat något, så håll tummarna för det nu.

Annars ska jag återgå till Solsidan och säsong 2, himla tur med danska kollegor som gillar svenska serier.

Ha det bäst!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0