Söndag

Hmm vad är det för dag idag?? Jo det är johannas födelsedag!! :)

Japp idag är det min dag och än så länge har det knappt märkts att man int är hemma, visst är det lite skillnad när det gäller vädret men jag har haft många samtal hemifrån så tycker att det har gått bra. Har även fått en
dansk födelsedag sjungen för mig och ikväll blir det Garbos! Så tycker nog att det blir en bra dag iallafall.

Annars har jag ju fått besök av farmor och farfar, himla trevlig överraskning. Så igår var vi på Playa del Sol och åt och dansade, förstår inte riktigt hur farfar lyckades få upp mig på dansgolvet men men.

Har ju även varit ute och flygit med Minnalainen, sjukt häftigt säger jag bara!! Såg allt som fanns att se om man säger så. Nästa gång tar vi skydiving istället, bara uppvärmingen här.

Nä nu ska jag sätta på mig transferuniformen och göra mig redo för mmin cocktail!!

Ha det fint!

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis på födelsedagen! Låter som du haft en kanon dag;)

2012-01-22 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0