Söndag

15 januari och halva januari har gått.. Tiden går fruktansvärt fort här nere, 3 månader har jag varit här och nu väntar ca. 3månader till, fast det går ju bort 1½ vecka för semester.
Så det är alltså inte så lång tid kvar och det betyder ju även att det är dags för nya destinationer, många som är splittarade i tankarna, den gruppen tillhör jag, sen har vi den gruppen som är helt klara med vad dom vill göra, grattis till dom! Har lite betänketid kvar, så ska utnyttja den till max.

Ja annars vad har hänt här nere..

Igår var det flygplats hela dagen från kl 9,00-15,00 sen dags för flygplats igen 18,00, skulle egentligen åkt hem efter sista flyget som landar 23,30, men nej nej, då ska det självklart bli försening på ett flyg som skulle ha landat 20,30, landade istället 02,00, så inatt var jag hemma 04,15. Pissetrött, efter att har kört hela vägen hem helt själv. kom isäng 04,30 och har nu sovit fram till kl 12,00 idag, fick vara halvledig eftersom att planet landade så sent. Så nu väntar välkomstcocktail, men jag har lovat mig själv att jag inte ska stanna där sent, utan hem och sova så att jag kan vända tillbaka på dygnet igen.

Som sagt är det snart den 25/2 och då kommer jag hem igen, så skönt ska det bli att få träffa alla igen, så hoppas att så många som möljigt har tid med mig! :)


Nya bilder på facebook ochså om någon är intresserad! :)

Annars får ni ha det så bra, så ses vi snart igen!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Timon (Jonna)

Härligt att du kommer hem! Klart vi är många som har tid med dig! :)

2012-01-17 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0