Tisdag

Ja, man kan säga så här, att just nu sitter jag och skriver på det mest ovanligaste stället någonsin, ni kanske kan gissa var! :)

Vad har hänt nu då under dom här seanste dagarna: I söndags körde vi på Garbos och sedan blev det Harleys, en kväll som jag alltid kommer att minnas, fick verkligen trotsa mina rädslor som att dansa YMCA för en full salong, sjunga på en bar för att inte bli utkastad och dansa på det berömda Harleysbordet. Ja jag säger bara det, ni skulle vara med!
Är vädligt glad att jag inte började jobba kl 8,00 igår utan kunde ta det lugnt för att sedan åka till flygis och jobba i npågra få timmar, tyvärr var det inte bara mina gäster som blev åksjuka utan även jag, när det var dags för havsvägen, usch och fy och blä!!

Men hemma i vettig tid så att jag kunde dra mig till farmor och farfar, där blev det ett parti Liverpool och vem om inte Johanna som vanligt :) Sen gick vi till köpcentert för att äta lite mat och sedan sa jag hejdå och åkte hem. Så himla trevligt att dom har varit här, behövde slappna av lite från stressen som finns här! Så tack för det!

Och sen vill jag tacka alla som har ringt, smsat och skrivit på Facebook till mig under mina dag!
TACK, ni är bäst!!

Ha det bäst, Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna b

Låter som om du hade en kanon dag;)

2012-01-24 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0